Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Σε εποχές τόσο δύσκολες και καταστάσεις αδιέξοδες, είναι παρήγορο και ενθαρρυντικό να διαπιστώνει κανείς ότι υπάρχουν κάποιοι που περνούν με τη δουλειά και το ταλέντο τους τα σύνορα της χώρας, κάνοντας το προϊόν της δουλειάς τους αναγνωρίσιμο και σεβαστό στο εξωτερικό, παραμένοντας όμως και δημιουργώντας στην Ελλάδα.
Ο Παύλος, ο Αλέξανδρος, ο Γιώργος και η Ράνια Σταυρουλάκη είναι η επιτομή της παραπάνω διαπίστωσης. Από τότε που μετέφεραν τις ναυπηγικές δραστηριότητές τους από τα Χανιά στην Αττική, έκαναν το μεγάλο άλμα για την κατάκτηση της ευρωπαϊκής, και όχι μόνο, αγοράς. Η ραχοκοκκαλιά αυτής της επιτυχίας είναι χωρίς αμφιβολία ο Αλέξανδρος, ο μεγάλος γιος της οικογένειας, το σχεδιαστικό ταλέντο του οποίου ήταν αυτό που έδωσε στα σκάφη της BSK MARINE την διεθνή αναγνωρισιμότητα και καταξίωση. Πράγματι, ο Αλέξανδρος κατέκτησε διεθνή αναγνωρισιμότητα, αφού δύο χρόνια πριν του απονεμήθηκε ο τιμητικός τίτλος "Red Dot Award: Product Design 2016" για την σχεδίαση του Skipper NC100s.
Το σχεδιαστικό ταλέντο του Αλέξανδρου Σταυρουλάκη, ο οποίος έχει ήδη αναγνωριστεί διεθνώς με την απονομή του "Red Dot Award" http://www.ribandsea.com/boats/boatsshow/2243-pagkosmia-diakrisi-sxediasis-gia-to-skipper-nc100s-tis-bsk-marine.html, και η προϊστορία της "BSK Marine" στη ναυπήγηση ποιοτικών φουσκωτών σκαφών, συνεργάστηκαν για την δημιουργία του "Desire 120" το οποίο, χωρίς αμφιβολία, θέτει ψηλά τον πήχυ στην ελληνική αγορά και ανοίγει νέους δρόμους για την κατάκτηση και της αγοράς του εξωτερικού.
Το "Desire 120" δεν είναι πάντως φουσκωτό σκάφος. Είναι ένα αμμιγώς πολυεστερικό καμπινάτο χαμηλού προφίλ cruiser το οποίο, μολονότι μιμείται το σχήμα ενός φουσκωτού, δεν διαθέτει αεροθαλάμους από Hypalon Neoprene. Διαθέτει όμως πολλά στεγανά διαμερίσματα τα οποία του εξασφαλίζουν την πλευστότητα σε περίπτωση ατυχούς συμβάντος.
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Το Ναυτικό Σαλόνι Αθηνών νοσηλεύεται σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, εδώ και εννέα χρόνια, μετά το ξεπούλημα της χώρας στο Καστελλόριζο από έναν κρετίνο, προδότη και απατεώνα συγχρόνως πρωθυπουργό, με το οποίο ξεπούλημα ενέπλεξε και τραυμάτισε θανατηφόρα τη χώρα, γενικότερα, και τον χώρο της θάλασσας ειδικότερα. Οι προσπάθειες ανάνηψης, που καταβάλλει έκτοτε το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του
"ΣΕΚΑΠΛΑΣ" και της "EXPO ONE", είναι βεβαίως αξιέπαινες με την επιβίωση του ασθενούς μέχρι σήμερα να αποδεικνύει του λόγου το αληθές.
Δυστυχώς, οι άνθρωποι της γενιάς μου κακόμαθαν στη θέα όμορφων ναυτικών εκθέσεων, με αποτέλεσμα να στεκόμαστε τώρα όλοι με αμηχανία μπροστά σ' αυτή την κατάσταση. Αδυνατώ λοιπόν να σχολιάζω τα ίδια και τα ίδια, περιοριζόμενος κάθε φορά σε απλή περιγραφή των ίδιων σκαφών και των ίδιων κινητήρων.
Επιμέλεια βίντεο - φωτογραφίες : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Ολοκληρώνεται αύριο (Κυριακή 7.5.2017) το τριήμερο "East Mediterranean Yacht Show" που λαμβάνει κι' αυτή τη χρονιά χώρα στη μαρίνα της Ζέας στον Πειραιά. 50 και πλέον σκάφη-μέλη της "Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού" και του "Συνδέσμου Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών Άνευ Πληρώματος", επανδρωμένα Motor Yachts, Sailing Yachts, Catamaran, Bareboat και φουσκωτά σκάφη καλύπτουν όλο το εύρος των σκαφών που διατίθενται προς ναύλωση στην ελληνική αγορά και δίνουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν τις υπηρεσίες τους στο καθιερωμένο κοινό των ναυλομεσιτών και σε τουριστικούς πράκτορες από όλο τον κόσμο.
Ο Τάσος Χατζησταματίου της "Barracuda" σχεδίασε και κατασκεύασε προσφάτως ένα νέο catamaran r.i.b. μήκους 2,5 μόνο μέτρων! Με βάρος 90 κιλών, ωφέλιμο φορτίο 380 κιλών, δύο αεροθαλάμους από ύφασμα Hypalon Neoprene 1100 dtex, χώρο για δύο ενήλικους επιβάτες και δύο παιδιά, το "joujou" της Barracuda είναι ιδανικό για κοντινές παράκτιες βόλτες χωρίς ο ιδιοκτήτης του να νοιάζεται για τεκμήρια, φόρο πολυτελείας και άδεια χειριστού ταχυπλόου! Είναι επίσης ιδανικό για ενοικίαση από επιχειρήσεις θαλασσίων αθλημάτων (water sports). Αξίζει να σημειωθεί ότι το deck του "joujou" είναι αυτοστραγγιζόμενο!