Rib and Sea

Το σωσίβιο, το quick stop και η ζώνη σώζουν ζωές

Το ιπτάμενο φουσκωτό στο MEGA CHANNEL στις 5 Ιουνίου 2008

Επιμέλεια άρθρου - Πιλότος : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

fibmegaΌταν έφερα για πρώτη φορά το ιπτάμενο φουσκωτό στην Ελλάδα, οι τηλεοπτικοί σταθμοί τρωγόντουσαν μεταξύ τους ποιος θα το βγάλει πρώτος στον αέρα! Υπήρξε εβδομάδα, τον Μάϊο και τον Ιούνιο του 2008, που αναγκαζόμουν να κατεβάζω το ιπτάμενο στο Φαληρικό Δέλτα δύο και τρεις φορές, για τις ανάγκες βιντεοσκόπησης κάποιας εκπομπής του Alpha, του Mega, του Antenna ή της ΝΕΤ.

Συνήθως έπρεπε να κατεβάζω το ιπτάμενο βαρκάκι στο Φαληρικό Δέλτα μία ώρα νωρίτερα ώστε να έχω τον χρόνο να στήσω το φτερό και να το καθελκύσω στη θάλασσα. Έπρεπε επίσης, καθώς δεν είχα τη δυνατότητα να πετώ και να μιλάω συγχρόνως στον δημοσιογράφο του καναλιού, να παίρνω μαζί μου ένα φίλο ή τον εκπαιδευτή μου Σάκη Φιτσώρο οι οποίοι έδιναν τις πληροφορίες που ζητούσαν οι παρουσιαστές των εκπομπών όσο εγώ πετούσα.

Για τις ανάγκες της συγκεκριμένης εκπομπής του Mega, που παρουσίαζαν ο Δημήτρης Καμπουράκης και ο Γιώργος Οικονομέας, πήρα μαζί μου τον Δήμο Δερτιλή ο οποίος είπε αρκετές ανακρίβειες τις οποίες ωστόσο διαπίστωσα κατόπιν εορτής, όταν είδα την εκπομπή, χωρίς να έχω τη δυνατότητα διόρθωσης.

fib.mega2Όταν π.χ. οι δύο δημοσιογράφοι ρώτησαν αν το ιπτάμενο φουσκωτό θα μπορούσε να πετάξει πάνω απ' τον Ταύγετο ή τον Ψηλορείτη, ο Δήμος απάντησε ότι θα μπορούσε! Η σωστή απάντηση που έπρεπε να δώσει ήταν: "όσο μπορεί να περπατήσει ένας γάϊδαρος επάνω στη θάλασσα, άλλο τόσο θα μπορούσε ένα ιπτάμενο φουσκωτό να πετάξει πάνω απ' τα δύο αυτά βουνά"! Και δεν θα μπορούσε όχι γιατί δεν έχει τη δυνατότητα να πετάξει σε ύψος 2.500 μέτρων, αλλά γιατί βασική προϋπόθεση για να γίνει αυτό είναι να βεβαιωθεί ο κυβερνήτης του ότι σε περίπτωση παύσης λειτουργίας του κινητήρα θα μπορέσει να φθάσει στην πλησιέστερη ακτή και να προσθαλασσωθεί με ασφάλεια.