Rib and Sea

Το σωσίβιο, το quick stop και η ζώνη σώζουν ζωές

Τα νέα της αγοράς

news

Νέες εγκαταστάσεις για την "TRUE NORTH"

H "TRUE NORTH Φ.ΓΚΟΛΦΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε." στα πλαίσια των αναγκών της αγοράς των σκαφών και εξωλέμβιων κινητήρων συνεχίζει την λειτουργία της σε ένα νέο χώρο παρουσιάζοντας και εκεί τις καλύτερες αποκλειστικές συνεργασίες με ονόματα γνωστά από χρόνια στην αγορά της θάλασσας.

TOHATSU
SCANNER
SACS
ACHILLES
MANOMARINE
TRUE NORTH LUXURY RIBS
Bi MAX
HEAVEN
SEA CUBE
COELMO


Οι νέες εγκαταστάσεις  βρίσκονται στο 5ο χλμ. της Λεωφόρου Βάρης Κορωπίου και θα καλύπτουν
τις πωλήσεις, τα ανταλλακτικά και το service των εξωλέμβιων TOHATSU και όλων των άλλων
αντιπροσωπειών. Τηλ. : 210 2015010210 2012469 - Fax : 210 2027933

Η εταιρεία "TRUE NORTH Φ. ΓΚΟΛΦΙΝΟΠΟΥΛΟΣ A.Ε." μετά από 48 χρόνια συνεχούς δραστηριότητας στην Ελλάδα πιστεύει στη συνεχιζόμενη αυτή προσπάθεια με κριτήριο ότι και η οικογένεια των συνεργατών της TOHATSU και όλων των άλλων εταιρειών βλέπει με εμπιστοσύνη τις αλλαγές προς το καλύτερο της κάθε συνεργασίας.

Νέοι επαναστατικοί τετράχρονοι κινητήρες YAMAHA

ΝΕΟΙ ΕΞΩΛΕΜΒΙΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ : F300B - F250D - F225F - F70A

Επαναστατική Τεχνολογία για ελαφρύτερους και οικονομικότερους 4-χρονους κινητήρες.

Yamaha 300 V6Τα τελευταία χρόνια δεν διαβάζουμε συχνά για νέες τεχνολογίες και μεγάλες επενδύσεις στον χώρο των εξωλεμβίων κινητήρων. Η πιο πρόσφατη, ήταν και πάλι από τη Yamaha με την εμφάνιση της μοναδικής σε δύναμη F350Α. Ο Ιάπωνας γίγαντας της Hamamatsu αποφάσισε και πάλι να ανεβάσει την ικανοποίηση των πελατών σε ένα νέο επίπεδο. Μετά από 3 χρόνια συνεχούς έρευνας και δοκιμών, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής εξωλεμβίων κινητήρων στον κόσμο ανακοινώνει 4 ολοκαίνουργια μοντέλα νέας γενιάς και επαναστατικής τεχνολογίας στη μεσαία και μεγάλη κατηγορία : F300B, F250D, F225F & F70A.

Περισσότερα...

6η Πανελλήνια Συγκέντρωση φουσκωτών σκαφών στη Χίο.

Πήγε στη Χίο, φωτογράφισε και βιντεοσκόπησε ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Το λιμάνι της Χίου έζησε ημέρες δόξας με πάνω από 280 φουσκωτά να είναι πρυμοδετημένα στην προκυμαία.Αν και δεν έχω παρευρεθεί σε καμμία από τις πανελλήνιες συγκεντρώσεις φουσκωτών σκαφών μετά το 2004 (τότε που πραγματοποιήθηκε η 1η στο νησί της Πάρου) και δεν έχω μέτρο σύγκρισης, πρέπει να πω ότι η φετινή 6η πανελλήνια συγκέντρωση, που πραγματοποποιήθηκε στη Χίο από τις 2-4 Ιουλίου, ήταν σαφώς, και κατά γενική ομολογία, η δεύτερη σε μέγεθος, από πλευράς συμμετοχής (θα ήταν η πρώτη αν τα σκάφη των μελών του Ο.Φ.Σ. Χίου είχαν πέσει όλα στη θάλασσα), και η καλύτερη από πλευράς οργάνωσης και πυκνότητας παράπλευρων εκδηλώσεων. Αδιάψευστος μάρτυρας αυτού του ισχυρισμού είναι ότι η πιο δημοφιλής φράση που ακουγόταν συνεχώς αυτό το τριήμερο στη Χίο ήταν : «Οι Χιώτες έβαλαν φέτος ψηλά τον πήχυ. Ποιος θα τολμήσει να αναλάβει τώρα την επόμενη πανελλήνια συγκέντρωση»;

Περισσότερα...

Μιχ. Σκουλιός. Τα "ξύλινα καράβια της Κάσου".

Το εξώφυλλο του βιβλίου του Μιχ. Σκουλιού - Τα ξύλινα Καράβια της Κάσου.  Μετά τους «Κασιώτες στην Αμερική και τον Καναδά (1899-2004)», ο Μιχάλης Σκουλιός με τη νέα του ιστορική μελέτη μας ταξιδεύει στο χρόνο με «Τα ξύλινα καράβια της Κάσου». Το βιβλίο αυτό, έργο ζωής για τον συγγραφέα,  καλύπτει ολόκληρη την ιστιοφόρο ναυτιλία, δηλαδή τη ναυτιλία που επέζησε χάρη στην ξυλοναυπηγική τέχνη και παράδοση από τα πανάρχαια χρόνια ως το τέλος του 19ου αιώνα, και περιέχει ένα πλήθος από καταγραφές τεχνικών λεπτομερειών, ιστορικών στοιχείων, ναυτικής ορολογίας, αλλά και εποχικών εθνικών οραμάτων της κάποτε υπόδουλης στους Τούρκους Κάσου, όπως αυτά εκφράζονται στην ποίηση που διασώθηκε.

Περισσότερα...

Μάνθος Παπαδάτος. Ένας γιατρός για τη μηχανή σας!

Χθες κατέβηκα στη μαρίνα του Φαληρικού Δέλτα αποφασισμένος να βγω απ' τη μιζέρια του γραφείου και της καθημερινής ρουτίνας και να "ξεσκουριάσω" το ιπτάμενο βαρκάκι μου. Με την ευκαιρία θα έδινα και το "παρών" στην παρουσίαση των φουσκωτών σκαφών που διοργανώθηκε εκεί με την βοήθεια του Ο.Φ.Σ.Ε. Όμως, τα πράγματα δεν ήρθαν όπως τα λογάριαζα. Το βαρκάκι αρνήθηκε πεισματικά να ξεκολλήσει απ' την επιφάνεια της θάλασσας, κι' εγώ έχασα όλη την καλή μου διάθεση. Και γιατί δεν κατάφερα να πετάξω, και γιατί κουβάλησα τόσους ανθρώπους στο Φάληρο για να πετάξουν κι' αυτοί μαζί μου... 

Περισσότερα...