
Το αυτοκινούμενο στη μετά τρόϊκα εποχή...
Γνωρίζετε το τρίτροχο APE 50 της Piaggio; Είναι το πιο χαριτωμένο τρίτροχο όχημα που ίσως έχετε δει. Άλλη ερώτηση τώρα : Σας αρέσει το camping; Σας αρέσει να κατασκηνώνετε κάπου μόνος σας; Ναι; Τι θα λέγατε λοιπόν να διανυκτερεύσετε μέσα σε ένα τέτοιο όχημα; Ρίξτε μια ματιά στο "Bufalino". Το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο, για ένα άτομο, που χρησιμοποιεί το σασσί του τρίτροχου APE 50 της Piaggio! Φτιαγμένο για απόλυτη ευελιξία, το "Bufalino" περιλαμβάνει όλα αυτά που είναι απαραίτητα για την διαβίωση μέσα σε ένα αυτοκινούμενο. Μόνο ο κινητήρας, το πλαίσιο και τμήματα της καμπίνας του οδηγού είναι αυθεντικά τμήματα του APE 50 της Piaggio.
Πηγή : http://www.lifo.gr/mag/columns/5578
Είναι ένα από τα εναπομείναντα αθηναϊκά riad (τα μαροκινά σπίτια με τις εσωτερικές αυλές) του Ψυρρή, αυτά τα «συγκροτήματα» κατοικιών που χτίστηκαν κυρίως στα τέλη του 19ου αιώνα και φιλοξενούσαν καμιά δεκαριά (ανάλογα με το μέγεθος) οικογένειες (χαρακτηριστικό παράδειγμα και υπόδειγμα αναστήλωσης είναι το taf της Νορμανού). Σε πολλές περιπτώσεις (όπως της Αυλής εδώ) στα ισόγεια των κτιρίων αυτών υπήρχαν μαγαζιά, ένας τσαγκάρης, ένας που πουλούσε μπουκάλες φωταερίου, ένα μικρό μπακάλικο με σακιά με όσπρια κι ένα καφενείο που εξυπηρετούσε τόσο τις ανάγκες των κατοίκων όσο και των γύρω μαγαζιών. Το σκηνικό θυμίζει ελληνική ταινία της δεκαετίας του '50: μια μακρόστενη αυλή, ένα ισόγειο κτίσμα αριστερά κι ένα διώροφο δεξιά, μπλε παραθυρόφυλλα, γλάστρες, ασβεστωμένες σκάλες, γάτες, καρέκλες φύρδην μίγδην (πλαστικές, του «γύφτου» και ξύλινες), πλαστικά καρό τραπεζομάντηλα, λαϊκά στα ηχεία από ραδιοφωνικό σταθμό, ένα κουζινάκι με δύο εστίες και γκάζι, τσίκνα και ξύλινες ταμπέλες με ατάκες όπως «όλος ο κόσμος είναι ένα τρελοκομείο, αλλά εδώ είναι τα κεντρικά».
Ο 4-χρονος TOHATSU κινητήρας των 8 και 9.8ΗΡ είναι ο πιο ελαφρύς (37 κιλά!) και compact κινητήρας στην κατηγορία του. Από την αγορά χαρακτηρίζεται σαν «ο κινητήρας που δεν ζητάει πολλά», κάνοντας οποιαδήποτε δουλειά στο σκάφος εύκολη. Συγκρινόμενος με άλλους του ανταγωνισμού, ο 8 και 9.8ΗΡ της TOHATSU ζυγίζει από 5 έως 10 κιλά λιγότερο. Ο 2-κύλινδρος, 209 κυβικών κινητήρας συμμορφώνεται με τις περιβαλλοντικές προδιαγραφές για την εκπομπή ρύπων ΕΡΑ 2006 , CARB 2008 , 3 Stars.