Το καζάνι της λαϊκής οργής βράζει, εδώ και αρκετό καιρό, και είναι έτοιμο να εκραγεί. Αυξήσεις στις τιμές αγαθών, υπηρεσιών, διοδίων και καυσίμων, επιβολή έκτακτων φοροεισπρακτικών μέτρων και αυτοπεραίωση στην... αυτοπεραίωση! Μειώσεις στους μισθούς και στις συντάξεις, απώλεια κεκτημένων ασφαλιστικών και εργατικών δικαιωμάτων, κατάργηση των κλαδικών συμβάσεων, απολύσεις, ανεργία. Μια Κυβέρνηση η οποία άγεται και φέρεται από τις επιταγές της τρόϊκας και τις ορέξεις των αλλοδαπών δανειστών και μεγαλοεργολάβων, ανήμπορη να χαράξει εθνική πολιτική, ανήμπορη, σε λίγο, να προασπίσει ακόμη και τα εδαφικά και κυριαρχικά μας δικαιώματα, και μια αντιπολίτευση, που προήλθε θαρρείς από παρθενογένεση, να θυμίζει "δάσκαλο που δίδασκε και λόγο δεν εκράτει".
Ελπίζω ότι δεν ξεχάσατε το θέμα με τις γλίστρες και τις μπάρες που τις κρατούν κλειστές στο ευρύ κοινό. Ούτε εγώ το ξέχασα. Γι' αυτό, στις 18 Νοεμβρίου 2010 που ανέβασα στο περιοδικό το τελευταίο σχετικό άρθρο για τη γλίστρα της μαρίνας του Φαληρικού Δέλτα (http://www.ribandsea.com/waves/460-2010-11-18-07-25-25.html), ζήτησα να συναντήσω τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Χρ. Παπουτσή. Ποιον άλλον δηλαδή, πλέον αρμόδιο του κ. Παπουτσή, έπρεπε να συναντήσω; Δέκα εννέα ημέρες πέρασαν από τότε, αλλά μέχρι χθες δεν είχα πάρει καμμία απάντηση. Τηλεφώνησα λοιπόν και πάλι σήμερα στην ιδιαιτέρα του κ. υπουργού, την κ. Μίχα, η οποία με ενημέρωσε ότι ο κ. Παπουτσής δεν μπορεί, λέει, να με συναντήσει.
Δύσκολες εποχές, ψυχοφθόρες. Κι' εγώ βαρέθηκα πια να "ζητιανεύω", δεξιά κι' αριστερά, για ένα δανεικό φουσκωτό. Ο Γκολφινόπουλος μου παραχώρησε στην αρχή ένα επτάμετρο "Scanner", αλλά πρόλαβα να πάω μ' αυτό μόνο μέχρι το Αγκίστρι, σ' εκείνη την αλησμόνητη "πλωτή συναυλία" με τα μέλη του τότε "Rib and Sea forum". Για κάποιον "ανεξήγητο" λόγο η συνεργασία μου με τον Γκολφινόπουλο διεκόπη λίγο μετά το "Rib Test" του 2009. Ο Σταυρουλάκης μου διέθεσε στη συνέχεια το "Skipper 6.80", αλλά δεν πρόλαβα να κάνω μ' αυτό παρά ένα και μόνο ταξίδι! Τότε που το παρέλαβα στα Χανιά και το έφερα μέσω Μήλου στην Ανάβυσσο. Λίγο αργότερα, πουλήθηκε. Μετά κλείστηκε η συμφωνία για κάποια ταξιδιωτικά, με σκάφη "4U", αλλά κι' αυτή είχε άδοξο τέλος αφού η οικονομική κατάσταση επιδεινώθηκε και δεν υπήρχαν τα περιθώρια για τέτοιου είδους "πολυτέλειες". Πρόλαβαν πάντως να πραγματοποιηθούν δύο ταξίδια. Ένα στη Γαύδο και ένα στα Αντικύθηρα. Απ' την άλλη είμαι και "κολλημένος" με κάποια πράγματα. Δεν θέλω, ας πούμε, να δημοσιεύω στο "Rib and Sea" τα δεκάδες ταξιδιωτικά που έχω κάνει κατά την διάρκεια των τριάντα τουλάχιστον τελευταίων χρόνων και έχουν δημοσιευτεί στο παρελθόν σε άλλα έντυπα.