Rib and Sea

Το σωσίβιο, το quick stop και η ζώνη σώζουν ζωές

Στην Ελλάδα οι... ψηλοί πληρώνουν περισσότερο!

Γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Μπορεί να μην είμαι μέλος του διοικητικού συμβουλίου της "Ελληνικής Λέσχης Αυτοκινούμενων Τροχόσπιτων http://www.motorhomeclub.gr/ ή, έστω, απλό μέλος της, αυτό όμως ουδέποτε μου στέρησε την δυνατότητα να ασκώ πιέσεις, προς κάθε κατεύθυνση, προκειμένου οι ιδιοκτήτες των αυτοκινούμενων τροχόσπιτων να μη γίνονται αντικείμενα εκμετάλλευσης, απαράδεκτων διωγμών και άδικης μεταχείρισης. Στο πλαίσιο λοιπόν αυτών των προσπαθειών μου απέστειλα την 13η Ιουλίου 2009 την ακόλουθη επιστολή διαμαρτυρίας προς την "Ολυμπία Οδός Λειτουργία Α.Ε.".

Αθήνα, 13 Ιουλίου 2009

Προς την
"Ολυμπία Οδός Λειτουργία Α.Ε."
Ελευσίνα.

Κύριοι,

Με την παρούσα επιστολή μου ζητώ να αναθεωρήσετε την απόφασή σας να κατατάξετε τα ιδιωτικής χρήσεως αυτοκινούμενα τροχόσπιτα στην Γ΄ κατηγορία οχημάτων, αντί της Δ΄ κατηγορίας στην οποία τα εντάσσει η "Αττικές Διαδρομές Α.Ε.", και της δυνατότητας που είχαν αυτά να διέρχονται μέχρι σήμερα από τα διόδια της Ελευσίνας και της Κορίνθου με TEO Pass.

Για την καλύτερη ενημέρωσή σας επισυνάπτω αντίγραφο της επιστολής της "Αττικές Διαδρομές Α.Ε." η οποία, απαντώντας σε ανάλογο αίτημά μου, κατέταξε τα οχήματα αυτά στην κατηγορία Δ΄.

Θεωρώ ότι είναι παράλογο και άδικο να κατατάσσονται τα ιδιωτικής χρήσεως αυτοκινούμενα τροχόσπιτα στην Γ' κατηγορία οχημάτων, την στιγμή κατά την οποίαν, τόσο στις ελληνικές εθνικές οδούς όσο και στους αυτοκινητόδρομους της Ευρώπης, κατατάσσονται στην κατηγορία των συμβατικών ι.χ. επιβατηγών αυτοκινήτων.

Με τιμή
Ιωσήφ Παπαδόπουλος

Και η απάντηση της "Ολυμπία Οδός Λειτουργία Α.Ε."

Ν. Πέραμος, 20 Ιουλίου 2009

Αγαπητέ κ. Παπαδόπουλε,

Σας ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο που διαθέσατε να μας εκφράσετε εγγράφως το αίτημά σας.

Σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της Ολυμπίας Οδού (νόμος 3621/2007), το τέλος διοδίου για κάθε όχημα καθορίζεται από το ύψος του οχήματος καθώς και από τον αριθμό των αξόνων που διαθέτει, χωρίς να γίνεται διαχωρισμός των επιβατηγών από τα εμπορικά οχήματα, κάτι που η εταιρεία μας είναι υποχρεωμένη να τηρεί με αυστηρότητα.

Για τον λόγο αυτό, οχήματα που διαθέτουν δύο ή τρεις άξονες με συνολικό ύψος μεγαλύτερο από 2,20 μέτρα εντάσσονται στην κατηγορία "3" και υποχρεούνται να καταβάλουν σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο  το ποσόν των 7 ευρώ στους σταθμούς διοδίων της Ολυμπίας Οδού.

Η Αττική Οδός στην οποίαν αναφέρεστε λειτουργεί βάσει διαφορετικής σύμβασης παραχώρησης στην οποία προβλέπεται και διαφορετικός τρόπος κατηγοριοποίησης οχημάτων. Κατά συνέπεια λυπούμεθα αλλά δεν μπορούμε να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας.

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία χρειασθείτε.

Με εκτίμηση
Για την εταιρεία "Ολυμπία Οδός Λειτουργία Α.Ε."
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Λυπάστε ε; Εγώ πάλι δεν λυπάμαι καθόλου επειδή, έκτοτε, δεν κατέβαλα στα ταμεία σας ούτε μισό ευρώ! Όποτε μάλιστα υπάρχουν στους σταθμούς διοδίων όργανα της Τροχαίας που εκτελούν χρέη εισπράκτορα για λογαριασμό των ιδιωτικών εταιρειών, μετά από την κατάπτυστη και αντισυνταγματική τροπολογία του Ρέππα, σύμφωνα με την οποίαν η άρνηση πληρωμής διοδίων αποτελεί παράβαση του Κ.Ο.Κ. (!!!) και τιμωρείται με χρηματικό πρόστιμο 200 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος, αδείας κυκλοφορίας και πινακίδων (!!!), χρησιμοποιώ τους παραδρόμους. Μάλλον εσείς λοιπόν χάσατε και κέρδισε η ελληνική επαρχία που, μ' αυτά κι' αυτά, ξαναζωντάνεψε...