Rib and Sea

Το σωσίβιο, το quick stop και η ζώνη σώζουν ζωές

Νέο άνανδρο κτύπημα από τους "καπεταναίους" των καφενείων της Κάσου.

Διάβασα σήμερα στο site seazoom.gr :

Έκτακτο δρομολόγιο για να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες των κατοίκων της Καρπάθου, θα πραγματοποιήσει το BLUE STAR 2 απο Ρόδο, την Τετάρτη 1 Απριλίου στις 10.30, όπως μας ενημέρωσαν στελέχη της εταιρείας απο το γραφείο της Ρόδου.

Νωρίτερα ο πρώην Έπαρχος Καρπάθου – Κάσου, κ. Μιχάλης Ερωτόκριτος, είχε προαναγγείλει μέσω ανακοίνωσης το έκτακτο δρομολόγιο του πλοίου της Blue Star Ferries:

"Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε με τον συμπατριώτη μας Μιχάλη Σακέλη, διευθύνοντα σύμβουλο της Blue Star, το πλοίο Βlue Star 2 θα εκτελέσει αύριο 31/03 στις 6 μ.μ έκτακτο δρομολόγιο από Πειραιά για Ρόδο και Κάρπαθο. Η αναχώρηση από Ρόδο για Κάρπαθο είναι προγραμματισμένη για την Τετάρτη (01/04) στις 10:30 π.μ. Η επιστροφή από Κάρπαθο θα γίνει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο αργά το μεσημέρι της ίδιας μέρας. Όσοι διαβάσουν έγκαιρα την ανακοίνωση αυτή παρακαλούνται να ενημερώσουν τους επαγγελματίες της Καρπάθου καθώς και αυτούς που ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν προς και από το νησί. Στο άμεσο μέλλον θα επανεκτιμηθεί το αξιόπλοο ή μή του "Β.Κορνάρος" και θα υπάρξουν ανάλογες ενέργειες. Παράλληλα αναπτύσσονται πρωτοβουλίες για τη δρομολόγηση άλλου πλοίου που θα εξυπηρετήσει την γραμμή Κρήτης-Κάσου-Καρπάθου-Ρόδου. Το Blue Star 2, όπως ειπώθηκε, λόγω έλλειψης χρόνου αλλά και ακαταλληλότητας του λιμανιού της Κάσου να δεχθεί πλοία παρόμοιας χωρητικότητας δεν θα μπορέσει να εξυπηρετήσει σε αυτή την φάση το νησί".

Σχόλιο "Rib and Sea".

Ας τα ακούσουν αυτά οι όψιμοι "καπεταναίοι" του καφενείου που βγαίνουν στο φατσοβιβλίο και ασχημονούν εις βάρος του εξαιρετικού πλοιάρχου Δημήτρη Λαδά ζητώντας την κεφαλή του επί πίνακι. Ας τα ακούσουν αυτά οι "ειδήμονες" των μέσων κοινωνικής απομόνωσης που έχουν άποψη επί παντός επιστητού. Αυτοί που υποτιμούν τον καπεταν Δημήτρη Λαδά και υμνούν τον καπεταν Μανώλη Φραγκιαδάκη και τον καπεταν Διαμαντή Παγεωργίου. Όχι ότι δεν αξίζουν έπαινοι σ' αυτούς τους πραγματικά πανάξιους πλοιάρχους. Ξεχνούν όμως οι "ειδήμονες" ότι ακόμη και πανάξιοι πλοίαρχοι, όπως ο Διαμαντής Παπαγεωργίου και ο Μανώλης Φραγκιαδάκης, προσάραξαν κάποια στιγμή τα καράβια τους, ο μεν πρώτος στο ίδιο σημείο όπου πριν από μερικές ημέρες προσάραξε το "Βιτσέντζος Κορνάρος", ο δε δεύτερος μία φορά στα αβαθή της Ρόδου και μία φορά κοντά στις Οινούσσες.

Θα συνιστούσα στους τσάμπα μάγκες "καπεταναίους" των καφενείων, αντί να κάνουν τους τιμητές πανάξιων πλοιάρχων, να πάρουν αυτοί τα πηδάλια του "Κορνάρου" και του "Πρέβελης" και να τα βάλουν με σορόκο στο λιμάνι της Κάσου.

Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Πάμε για "πόλεμο" ή και για πόλεμο, αν καταλάβατε...

Του Διονύση Χοϊδά.

Πηγή : http://www.katohika.gr/2015/03/pame-gia-polemo-h-kai-polemo-an-katalabate.html

Έρχεται το χρυσό ρούβλι; Τι εξανάγκασε τον Πούτιν να ετοιμάζει το "χρυσό Ρούβλι". Μερικές αλήθειες που πολλοί τις αγνοούν και καταντούν εύπιστοι απέναντι σε όλους, δραχμολάγνους και Ευρωληγούρηδες!

Και ενώ ο κόσμος καίγεται, το ερώτημα που ακούγεται μέσα από τη γη (όταν χώνουμε το κεφάλι στην άμμο) είναι μονότονο: Παραμονή στο ευρώ ή επιστροφή στη Δραχμή;

Και κανείς δεν τολμά να πει «Για τα μπάζα και οι δύο εκδοχές!», από το φόβο μην χαρακτηριστεί «αποσυνάγωγος» από το Ιερό Μαντρί του... Τελικά, πίσω (αλλά πολυυυυυυυυυ πίσω, ώστε να μην φαίνονται) και από τις δύο εκδοχές κρύβονται οι ίδιοι κύκλοι – άσχετα με το αν θα ωφεληθούν με τα κοκκάλα και τα ψίχουλα διαφορετικά τσιράκια στην μια περίπτωση και διαφορετικά στην άλλη. Κι αυτό, από ό,τι βλέπω, δεν το συνειδητοποιούν ούτε καν εκείνοι που (με καλή πρόθεση) προπαγανδίζουν τη μια ή την άλλη εκδοχή.

Έχετε υπομονή, σήμερα, για μεγάλο κείμενο; Αν ναι, να ξέρετε ότι κάπου προς το τέλος θα υπάρχει το «κρέας» - όλα τα άλλα που παρεμβάλλονται είναι για να «δομήσουν» την αποκάλυψη.

Περισσότερα...

Από τη σάτιρα, στα δάκρυα: Το Δίστομο σε μία ταβέρνα στη γερμανική τηλεόραση.

Επιμέλεια: Β.Ψυχογιός.

Πηγή : http://news.in.gr/world/article/?aid=1231396428

Βερολίνο.

Το παιδί του Διστόμου...Σατιρική εκπομπή της γερμανικής κρατικής τηλεόρασης καταπιάστηκε με το θέμα των αποζημιώσεων, και η έκβαση ήταν απροσδόκητη: Η γερμανική επιχειρηματολογία παρουσιάζεται σαρκαστικά και το γέλιο σταδιακά μειώνεται, μέχρι που στο πλατό εμφανίζεται ο Αργύρης Σφουντούρης, επιζών του Δίστομου.

Η εκπομπή Anstalt του ZDF έκλεισε την Κυριακή με ένα σκετσάκι για την τρόικα, την ελληνική κρίση αλλά και το ανακινηθέν ζήτημα των πολεμικών επανορθώσεων.

Στο σκηνικό έχει στηθεί η ταβέρνα «Austeros» («λιτός» όπως λιτότητα), όπου σε προηγούμενο σκετς έχουν γραφτεί στον πίνακα αυτά που πρέπει όλες οι πλευρές να τηρούν στην ευρωπαϊκή κρίση: «1. Οι κανόνες είναι κανόνες, 2. Τα χρέη πρέπει να πληρώνονται, 3. Όχι κόλπα».

Περισσότερα...

Μανώλης Θηριανός. Ένας Χιώτης σεφ στα Ψαρά!

Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Στο πρόσφατο ταξίδι μου στο ηρωϊκό νησάκι των Ψαρών, όπου συνόδευσα την Ιατρική Αποστολή Αγάπης του "Ναυτίλου" και των "Γιατρών του Κόσμου", είχα την ευκαιρία, μεταξύ των άλλων, να συζητήσω με τον Μανώλη Θηριανό, ένα Χιώτη σεφ ο οποίος, αφού εργάστηκε σε πλοία και εστιατόρια του εξωτερικού, εγκαταστάθηκε στο νησί της γυναίκας του, τα Ψαρά, και άνοιξε ένα εστιατόριο. Ακούστε τι μου είπε για τον τρόπο που μαγειρεύει, τις συνθήκες ζωής στα Ψαρά, τους κατοίκους και τα μαγαζιά που λιγοστεύουν, αλλά και την αδυναμία του να συνεχίσει κάτω από τις πολύ δύσκολες οικονομικές συνθήκες και την αδιαφορία των κυβερνήσεων για τα μικρά και ξεχασμένα νησιά του Αιγαίου.

Ευχαριστώ την εταιρεία "HELLENIC SEAWAYS" για την κάλυψη των εξόδων μεταφοράς μου προς και από τη Χίο.

Καπεταναίοι των πλοίων, "καπεταναίοι" των καφενείων και "λιμάνια".

Γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Ο καπεταν Δημήτρης Λαδάς. Φωτο : Αρχιπέλαγος. Θέλω να αναφερθώ, για μία ακόμη φορά, στην πρόσφατη προσάραξη του "Βιτσέντζος Κορνάρος" στο λιμάνι της Κάσου. Και δεν το κάνω επειδή θέλω να δώσω έκταση σε μια θαλασσινή περιπέτεια που, στο κάτω κάτω, είχε αίσιο τέλος, αλλά γιατί πιστεύω ότι οι εγνωσμένης αξίας πλοίαρχοι, που με αυταπάρνηση εξυπηρετούν τις δύσκολες γραμμές του Αιγαίου, δεν πρέπει να γίνονται αντικείμενο χλευασμού και ανέξοδης κριτικής από ωρισμένους ξερόλες του ντόκου που δεν είναι άξιοι να δέσουν ούτε τα κορδόνια των παπουτσιών τους.

Το βέβαιο είναι ότι το "Βιτσέντζος Κορνάρος" κουβαλάει στις πλάτες του μερικές δεκαετίες αδιάλειπτης θαλασσινής δραστηριότητας, η οποία ξεκίνησε στη Βόρειο Θάλασσα και κατέληξε στα μικρά και ξεχασμένα νησιά του Αιγαίου, όπως είναι η Κάσος και τα Αντικύθηρα. Τα τελευταία χρόνια ευτύχησε να πέσει στα χέρια του καπετάν Δημήτρη Λαδά ο οποίος, εκτός από ένας έμπειρος καπετάνιος, είναι και ένας πολύ καλός και ευγενικός άνθρωπος.

Περισσότερα...

Τι λέει ο πλοίαρχος του "Κορνάρου" για την προσάραξη, την αποκόλληση και τι καταγγέλει για το λιμάνι της Κάσου.

Γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Ένας καλός φίλος και αναγνώστης του "Rib and Sea", μου έστειλε χθες το ακόλουθο μήνυμα :

Καπετάνιο καλησπέρα.

Το ανεμόμετρο στην γέφυρα του "Κορνάρου" έδειχνε ταχύτητα ανέμου 71,2 κόμβους! Από τότε που το 2010 έκαναν την επέκταστη του κυματοθραύστη και έκλεισαν το λιμάνι, η Κάσος με σοροκάδες είναι ο θάνατος ο ίδιος, ισως ο πιο επικίνδυνος συνδυασμός λιμανιού -κατεύθυνσης ανέμου - τοπικής ενίσχυσής του.

Αυτά τα έλεγε χρόνια ο καπεταν Δημήτρης και όλοι οι άλλοι καπεταναίοι. Από το 2010 και μετά μετράμε ήδη δύο ατυχήματα με τα βαπόρια να πέφτουν ακριβώς σε αυτή τη νέα επέκταση του κυματοθραύστη και μάλιστα με καπετανάρες μέσα.

Σου στέλνω ένα βίντεο που με ηρεμία μιλά ο κάπτεν και εξηγεί ότι αφού είχε βγει το κοντύλι έπρεπε να γίνει το έργο... Μου τα είχε πει και παλιά, δεν τα λέει τώρα...

Φιλικά

Η αποκόλληση του "Κορνάρου", οι αυτόκλητοι "ανταποκριτές" και η παραπληροφόρηση των μ.μ.ε.

Γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Φωτογραφίες : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Το "Βιτσέντζος Κορνάρος" σε παλαιότερη προσέγγισή του στο λιμάνι της Κάσου. Αεροφωτογραφία : Ιωσήφ Παπαδόπουλος. Δεν περιμένετε βεβαίως από εμένα να μάθετε ότι η παραπληροφόρηση δίνει και παίρνει, τόσο στα μεγάλα όσο και στα μικρά μέσα της μαζικής μας εξαπάτησης. Αυτό είναι γνωστό τοις πάσι και δεν σηκώνει συζήτηση. Θα σας πως όμως για το πώς αλλοιώθηκαν ή αποσιωπήθηκαν (σκοπίμως άραγε;) τα πραγματικά περιστατικά που συνέτειναν στην αποκόλληση του πλοίου "Βιτσέντζος Κορνάρος" από τα βραχώδη αβαθή του προσήνεμου μώλου στο λιμάνι της Κάσου.

Η εφημερίδα "Ροδιακή" της Ρόδου, τα τηλεοπτικά κανάλια και οι εφημερίδες των Αθηνών, αλλά και το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, έγραψαν και ανακοίνωσαν ότι το "Βιτσέντζος Κορνάρος" αποκολλήθηκε με δικά του μέσα. Πόσο όμως κοντά στην αλήθεια είναι αυτό; Και ποιος ήταν ο "ανταποκριτής" που μετέδωσε από την Κάσο αυτή την ανακριβή πληροφορία; Ας δούμε όμως το χρονικό αυτής της αποκόλλησης, που ήταν ο επίλογος μιας ιστορίας που κράτησε δύο ολόκληρες ημέρες και ταλαιπώρησε τους επιβάτες του πλοίου, όπως μου την μετέδωσε ο αυτόπτης μάρτυς και "υπεύθυνος" για την αποκολληση του "Βιτσέντζος Κορνάρος, Γιώργος Μανούσος. Να σημειωθεί ότι το ρυμουλκό, που είχε ξεκινήσει νωρίτερα από τη Μύκονο δεν κατάφερε να φθάσει ποτέ στην Κάσο λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών και κατέπλευσε τελικώς στην Αστυπάλαια.

Περισσότερα...

Νέα παρέμβαση Μαριά στην Ευρωβουλή για λογιστικό έλεγχο και διαγραφή του επονείδιστου χρέους.

O ανεξάρτητος ευρωβουλευτής Νότης Μαριάς.Και νέα παρέμβαση για τον λογιστικό έλεγχο και την συνακόλουθη  διαγραφή του επονείδιστου χρέους πραγματοποίησε στις 25/3/2015 μιλώντας στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στις Βρυξέλλες ο Ανεξάρτητος Ευρωβουλευτής, Αντιπρόεδρος των Ευρωπαίων Αντιφεντεραλιστών και Επικεφαλής του "Πολιτικού Κινήματος Αντιμνημονιακοί Πολίτες" Καθηγητής Νότης Μαριάς.
Όπως επισήμανε ο Έλληνας Ανεξάρτητος Ευρωβουλευτής, σύμφωνα με το άρθρο 7 του Κανονισμού 472/2013 της Ε.Ε. τα κράτη μέλη της Ένωσης που υπόκεινται σε μνημόνιο διεξάγουν πλήρη έλεγχο των δημοσίων οικονομικών τους προκειμένου να εκτιμήσουν τους λόγους που οδήγησαν σε υπερβολικά επίπεδα χρέους και να εντοπίσουν οποιαδήποτε παρατυπία.

Περισσότερα...

Ἡ ἐξόντωσις τῶν παιδιῶν τοῦ Τσακάλη στὸ στόχαστρο τῆς... «πολιτείας»!

Πηγή : http://filonoi.gr/2015/03/26/h-eksontosis-ton-paidion-toy-tsakalh-sto-stoxastro-ths-politeias/

Η Δικαιοσύνη στην Ελλάδα δεν είναι μόνο τυφλή, είναι και κουφή! Αὐτὴν τὴν στιγμὴ ὁ Τσακάλης συλλαμβάνεται γιὰ νὰ ΜΗΝ προστατεύσῃ τὸ παιδί του! Ἕνα παιδὶ ποὺ ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ γιατὶ ΔΕΝ θέλει νὰ ἐπιστρέψῃ στὴν ἀγκαλιὰ τῆς μάννας του. Ἕνα παιδὶ ποὺ χρησιμοποιήθηκε καὶ χρησιμοποιεῖται ἀπὸ τὴν... "πολιτεία" γιὰ νὰ ἐπισπεύσῃ τὴν ἐξόντωσιν καὶ τὴν καταστροφὴ τοῦ Τσακάλη.
Ἕνα παιδί, ἀθῶο θῦμα, ποὺ... "ἔτυχε» νὰ ἔχῃ γιὰ πατέρα του τὸν... "τρελλό".
Ἕνα ἀπὸ τὰ δύο παιδιὰ τοῦ Τσακάλη δῆλα δη. Διότι τὸ ἄλλο, τὸ μεγαλύτερο, τὸ ἔχουν ἤδη φιμώσει. Τὸ ἔχουν ὑποχρεώσει στὴν σιωπή...
Τὸ ἔχουν ὑποχρεώσει νὰ ἀντιδράσῃ μία καὶ καλή. Καὶ τὸ "μὴ παρέκει" φθάνει...

Περισσότερα...

Απεργία πείνας ξεκινά ο Θανάσης Τσακάλης!

Ἀπεργία πείνας ξεκινᾶ ὁ Τσακάλης!

Πηγή : http://filonoi.gr/2015/03/26/apergia-peinas-ksekina-o-tsakalhs/

Το μήνυμα αγανάκτησης και απελπισίας του Θανάση Τσακάλη.Ὁ Θανάσης ἔχει συλληφθεῖ, διότι προσπάθησε νὰ προστατεύσῃ τὰ παιδιά του!
Εἶναι ἔγκλημα! Πράγματι!
Εἶναι ἔγκλημα διαρκείας κατὰ τοῦ κατεστημένου.

Τὸ μήνυμα ποὺ μοῦ ἔστειλε (λυπᾶμαι γιὰ τὴν μὴ καλή του ἐπεξεργασία) μὲ τὸ ὁποῖο ἀνακοινώνει τὴν ἀπεργία πείνας.

Ὅσοι ἀκόμη αἰσθάνονται Ἕλληνες, ξέρουν τὶ πρέπει νὰ κάνουν!

Φιλονόη

Σ' ευχαριστώ για την ενημέρωση Φιλονόη. Μείναμε ελάχιστοι ξύπνιοι, αλλά σίγουρα ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε. Λυπάμαι που δεν βρίσκομαι στην Αθήνα να συμπαρασταθώ, με τον τρόπο που εγώ γνωρίζω, στον Θανάση. Υπενθυμίζω στους αναγνώστες του "Rib and Sea" ότι ο Θανάσης Τσακάλης είναι ο σημαιοφόρος του Πολεμικού Ναυτικού ο οποίος απετάχθη από την Υπηρεσία του επειδή δεν κράτησε το στόμα του κλειστό, αγνόησε τους "άγραφους στρατιωτικούς νόμους" και κατήγγειλε μεγάλες υπερκοστολογήσεις για έργα και αγορά υλικών στον Ν.Ο. Σκαραμαγκά : http://www.ribandsea.com/face/1777-simaioforos-thanasis-tsakalis-to-stratiotiko-kai-politiko-katestimeno-enantion-tou

Ιωσήφ Παπαδόπουλος