Rib and Sea

Το σωσίβιο, το quick stop και η ζώνη σώζουν ζωές

Η "SEAJETS" δίνει το όνομά της στο "Ράλλυ Ακρόπολις" και προβάλλει την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο.

Η "SEAJETS" συνδέει το όνομά της με το "Ράλλυ Ακρόπολις"! Στη χορηγία του "Ράλλυ Ακρόπολις", μίας από τις μεγαλύτερες αθλητικές διοργανώσεις παγκοσμίως, προχώρησε η εταιρεία "SEAJETS", προάγοντας την Ελλάδα και το ελληνικό τουριστικό προϊόν σε όλο τον κόσμο, με δράσεις που θα υλοποιηθούν στο πλαίσιο της διοργάνωσης.

Η εταιρεία θα είναι ο μεγάλος χορηγός του αγώνα, που διεξάγεται το διήμερο 10 & 11 Οκτωβρίου στη χώρα μας και ο οποίος για φέτος, αλλά και για το 2016, θα ονομάζεται "SEAJETS ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ".

Χορηγός του "Ράλυ Ακρόπολις" για το 2015 και το 2016 η "SEAJETS"! Με αυτό τον τρόπο ενώνεται η μεγαλύτερη σε χωρητικότητα εταιρεία ταχύπλοων στον κόσμο, με έναν από τους κλασσικότερους αγώνες ράλλυ παγκοσμίως.

Μέσω του αγώνα, η "SEAJETS" θα κληρώσει χιλιάδες εισιτήρια σε επισκέπτες αλλά και φίλους του "ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ", τόσο στις εγκαταστάσεις του αγώνα όσο και μέσω κοινωνικών δικτύων, και θα προβάλλει εικόνες της Ελλάδας και των ελληνικών νησιών στο εξωτερικό, προωθώντας με δημιουργικό τρόπο το ελληνικό τουριστικό προϊόν.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το "SEAJETS ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ" μεταδίδεται τηλεοπτικά σε 160 χώρες, ενώ καλύπτεται από πλήθος Ελλήνων και ξένων δημοσιογράφων.

Η "SEAJETS" προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό, παρέχοντας θαλάσσιες μετακινήσεις αξιόπιστα και με ασφάλεια, με περισσότερες από 140 συνδέσεις από Πειραιά, Ραφήνα και Κρήτη για τις Κυκλάδες.

Κακοτεχνία στην τοποθέτηση τέντας σε camper και αποκατάσταση.

Τεχνικός : Τάσος Μπάτας.
Επιμέλεια βίντεο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Μουσική : Γιώργος Ρήγος.

Θα μπορούσα να δώσω και αυτόν τον τίτλο στο άρθρο : "Των ασχέτων τα καμώματα τα βλέπει ο Μπάτας και γελάει!".

Και έτσι πράγματι έγινε. Κατά την διάρκεια της πρόσφατης τοποθέτησης της εφεδρικής δεξαμενής και της πρεσσοστατικής αντλίας στο Hymer, διαπιστώθηκε ότι η τέντα στο πίσω τμήμα της κρεμόταν στον αέρα, με ό,τι αυτό θα μπορούσε να συνεπάγεται αν έφευγε στον δρόμο, ενώ οι περισσότερες βίδες που την "στερέωναν" επάνω στο αυτοκινούμενο ήταν ή ακατάλληλες ή δεν είχαν βιδωθεί σωστά, με αποτέλεσμα η "μαστίχα", που συνήθως τοποθετείται μεταξύ του κορμού της τέντας και του camper, να μην έχει "ξεράσει", επιτρέποντας στο νερό να περνάει στο εσωτερικό του αυτοκινούμενου και να αφήνει το ίχνος του πάνω από τον ηλεκτρικό πίνακα!

Ο τεχνικός της "Camper Club" Τάσος Μπάτας, ο οποίος ειδικεύεται πια, εκτός των άλλων, και στη διόρθωση και αποκατάσταση ζημιών και κακοτεχνιών άλλων "συναδέλφων" του, έδωσε λύση στο πρόβλημα βγάζοντας εντελώς την τέντα απ' τη βάση της, αντικαθιστώντας τις ακατάλληλες βίδες, βάζοντας παξιμάδια εκεί που δεν υπήρχαν και βιδώνοντας όσες βίδες δεν είχαν βιδωθεί σωστά. Στη συνέχεια τοποθέτησε και πάλι την τέντα στη θέση της, φροντίζοντας να "κουμπώσει" σε όλο το μήκος της επάνω στο αλουμινένιο προφίλ στήριξης.

Βάλτε τα δάκτυλά σας επι τον τύπο των ήλων και δείτε τι ακριβώς έγινε σε ένα βίντεο διάρκειας μόλις 40 δευτερολέπτων.

Τοποθέτηση εσωτερικής κλειδαριάς πόρτας σε camper της "Knaus".

Εσωτερική κλειδαριά πόρτας σε camper της "Knaus", made by Τάσος Μπάτας! Όταν είδα τον τρόπο με τον οποίον ο νεαρός, αλλά ταλαντούχος τεχνικός της "Camper Club" Τάσος Μπάτας τοποθέτησε μια εσωτερική κλειδαριά πόρτας σε ένα αυτοκινούμενο της "KNAUS", επέστρεψα στο συνεργείο της Λεωφόρου Μαραθώνος κρατώντας στα χέρια μου τη βιντεοκάμερα. Σκέφτηκα ότι αξίζει να δημοσιοποιούνται τέτοιου είδους εργασίες ώστε να μην τους παίρνει όλους η μπάλλα της τσαπατσουλιάς και της προχειρότητας. Μετά μάλιστα από όσα είδα προσφάτως, στον τρόπο με τον οποίο γνωστός αντιπρόσωπος τοποθέτησε μια τέντα και ένα ζευγάρι αερόσουστες στο μεταχειρισμένο Hymer που αποκτήσαμε πέρυσι, αποφάσισα να μην είμαι ανεκτικός με αυτούς οι οποίοι μαθαίνουν να κουρεύουν στου κασίδη το κεφάλι. Κάποια πράγματα πρέπει επιτέλους να λέγονται με το όνομά τους, δεδομένου ότι χρέος των περιοδικών, εντύπων τε και ηλεκτρονικών, είναι να ενημερώνουν τους αναγνώστες και χρήστες αυτοκινούμενων τροχόσπιτων για τις κακοτοπιές και πώς να τις αποφεύγουν. Καλά τα ταξιδιωτικά και τα βιντεάκια, αλλά η σωστή ενημέρωση είναι ακόμη καλύτερη.

Το ανύπαρκτο "δίβατον" του ιού του Πλεύρη.

Του Νίκου Σαραντάκου.

Αν πάσχουν από κάτι αυτές οι σελίδες, είναι ότι δεν παρακολουθούν την επικαιρότητα, έστω τη γλωσσική επικαιρότητα. Πέρα από την χρόνια έλλειψη χρόνου, φταίει σ’ αυτό που δεν παρακολουθώ τηλεόραση, οπότε τα πιο ζουμερά μού ξεφεύγουν. Καμιά φορά, όταν ένα θέμα διαδίδεται κυρίως από τον γραπτό τύπο και όχι από την ταχυκίνητη τηλεόραση, όπως το πρόσφατο μπουρδολόγημα του υπουργού Παιδείας, που επανέλαβε όλες τις εθνικιστικές ανοησίες του Λερναίου κειμένου μπροστά στους δύστυχους μαθητές που βραβεύτηκαν στον διαγωνισμό επιχειρηματολογίας, μπορεί να προφτάσω να σχολιάσω πριν το θέμα φύγει από την επικαιρότητα, άλλες φορές όμως όχι.

Όμως, έτσι που είναι η κατάσταση με τα γλωσσικά μας, και ιδιαίτερα με τους γλωσσικούς μύθους που κάνουν κύκλους και επανέρχονται, είναι αναπόφευκτο ένας μύθος να έρθει ξανά και ξανά στην επικαιρότητα. Οπότε, και μια ανεπίκαιρη απάντηση έχει τελικά ελπίδες να γίνει επίκαιρη στο μέλλον.

Περισσότερα...

Αντικατάσταση βυθιζόμενης αντλίας με πρεσσοστατική και τοποθέτηση εφεδρικής δεξαμενής νερού σε camper της Hymer.

Ο ταλαντούχος τεχνικός της "Camper Club" Τάσος Μπάτας.Είναι γνωστό ότι οι Γερμανοί τοποθετούν στα αυτοκινούμενα της Hymer βυθιζόμενες αντλίες στο σύστημα ύδρευσης για να έχει ο χρήστης μεγαλύτερη οικονομία στην κατανάλωση του νερού, δεδομένου ότι η πίεση με την χρήση βυθιζόμενων αντλιών είναι σχετικώς ασθενής. Επειδή όμως εμείς εδώ στην Ελλάδα προτιμούμε την ελεύθερη κατασκήνωση, κάνουμε κατά κανόνα ντουζ στο camper, μαγειρεύουμε και τρώμε στο αυτοκινούμενο και εκνευριζόμαστε όταν το νερό τρέχει με το σταγονόμετρο, αποφασίσαμε να αλλάξουμε το σύστημα των Γερμανών και να αντικαταστήσουμε τη βυθιζόμενη αντλία με πρεσσοστατική, προσθέτοντας με την ευκαιρία και μία εφεδρική δεξαμενή νερού. Ποιος άλλος καλύτερος από τον νεαρό ταλαντούχο τεχνικό της αντιπροσωπείας των Hymer Τάσο Μπάτα θα μπορούσε να κάνει αυτή τη μετατροπή και την τοποθέτηση;

Περισσότερα...

Η 2η ανοικτή συνεδρίαση της επιτροπής αλήθειας (πρωϊνή) 24/9/2015

Μπορεί η Ζωή Κωνσταντοπούλου να έμεινε εκτός Βουλής και να μην είναι πια η Πρόεδρός της, αυτό δεν σημαίνει όμως πως έπαυσε να τιμά τα "παντελόνια" της, όπως θα λέγαμε στην περίπτωση ενός οιουδήποτε άρρενος συναδέλφου της ο οποίος θα τηρούσε τον λόγο του. Δείτε λοιπόν την 2η ανοικτή συνεδρίαση της Επιτροπής Αλήθειας Δημοσίου Χρέους, στην οποία προίστατο η Ζωή Κωνσταντοπούλου, και βγάλτε μόνοι τα συμπεράσματά σας.

Της κάλπης τα καμώματα και η αποχή.

Του Ιωσήφ Παπαδόπουλου.

Αρκούσε να ολοκληρωθεί άλλη μια εκλογική αναμέτρηση, για να διαπιστώσουμε, μέσα σε ελάχιστους μήνες, ότι είμαστε στο ίδιο έργο θεατές. Υπήρξαν πάντως μερικές σημαντικές διαφορές σ' αυτήν την εκλογική αναμέτρηση σε σχέση με όλες τις προηγούμενες. Και οι διαφορές αυτές είναι : Το τεράστιο ποσοστό αποχής, η μεγάλη κατά την γνώμη μου απώλεια ενός σημαντικού πολιτικού προσώπου και ο προαναγγελθείς θάνατος ενός νέου κόμματος. Και τα τρία πρέπει νομίζω να μας προβληματίσουν. Εμάς τους ψηφοφόρους, τον κυρίαρχο λαό δηλαδή, γιατί αν περιμένουμε να προβληματισθούν οι εκλεγμένοι ξεγάνωτοι τενεκέδες, είναι βέβαιο πως θα χάσουμε τον χρόνο μας.

Η διαφορά λοιπόν, σε σχέση με όλες τις προηγούμενες εκλογικές αναμετρήσεις, είναι στην πρωτοφανή (και αναμενόμενη) αποχή των ψηφοφόρων που άγγιξε το ποσοστό του 50%! Η απώλεια ακούει στο όνομα Ζωή Κωνσταντοπούλου και ο προαναγγελθείς θάνατος ήταν το ποσοστό που συγκέντρωσε η "Λαϊκή Ενότητα" του Λαφαζάνη. Ένα ποσοστό που δεν επέτρεψε στη ΛΑ.Ε., με ευθύνη του αρχηγού της, να μπει στη Βουλή. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά.

Περισσότερα...

Έλληνες βο(υ)λευτές. Κωλοτούμπας το ανάγνωσμα...

Θυμάται και σχολιάζει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος, χωρίς φόβο και χωρίς πάθος.

Τα ψεύτικα, τα ξύλινα, τα λόγια τα μεγάλα...Επειδή το 60% περίπου των Ελλήνων ψηφοφόρων πάσχουν από ανίατη αμνησία και θα σταθούν αύριο και πάλι μπροστά σε μία κάλπη, τους προτείνω να διαβάσουν τα εξής :

Αν υπογράψετε ένα συμβόλαιο αγοράς σπιτιού με κάποιον απατεώνα εργολάβο και στην παράδοση σας ξεγελάσει, τι θα κάνετε; Αν το συμβόλαιο προέβλεπε π.χ. εντοιχισμένη κουζίνα και ντουλάπες, αλλά αυτός το ξέχασε, τι θα κάνετε;

Βάλτε τώρα στη θέση του απατεώνα εργολάβου έναν απατεώνα πολιτικό, από τους τόσους που ζητούν την ψήφο σας. Έναν από αυτούς που άλλα σας έταξε προεκλογικώς και άλλα έκανε όταν στρογγυλοκάθισε στην καρέκλα. Θα σας δώσω ένα ζωντανό παράδειγμα από μια προσωπική εμπειρία που είχα λίγο πριν από το δημοψήφισμα του Ιουλίου. Αυτήν έχω, αυτήν μοιράζομαι μαζί σας. Αν ρωτήσετε άλλους πολίτες θα έχουν σίγουρα κι' αυτοί να σας διηγηθούν τη δική τους εμπειρία.

Περισσότερα...

Κυνηγώντας τον ήλιο στις μεσαιωνικές πόλεις της Umbria.

Κείμενο - Φωτογραφίες - Βίντεο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Μουσική : Γιώργος Ρήγος.

Ο Άγιος Φραγκίσκος της Ασίζης.Μάρτιο του '14 έγινε εκείνο το ταξίδι στην Ιταλία, Σεπτέμβριο του '15 το δημοσιεύω. Κάλλιο αργά παρά ποτέ! Δεν προλαβαίνω βλέπετε πια τα θέματά μου. Ενώ δεν έχω προλάβει να ολοκληρώσω το πρώτο, έρχεται το επόμενο! Και δεν είναι λίγα. Πολιτικά, κοινωνικά, ταξιδιωτικά, συνεντεύξεις, αναμνήσεις. Και όλα αυτά χωρίς δεύτερο αρθρογράφο, αρχισυντάκτη, οπερατέρ, μοντέρ, ηχολήπτη, σκηνοθέτη. Ένας για όλα. Τα κάνει όλα και συμφέρει. Πέντε καρπούζια στην ίδια μασχάλη. Διαλέγετε και παίρνετε. Ούτε όταν πληρωνόμουν δεν δούλευα πάντως τόσο πολύ! Είσαι ο πιο σκληρά εργαζόμενος άνεργος, λέει ένας φίλος μου.  

Πλησιάζοντας με μουντό καιρό στην πόλη της Ασίζης. Ευκαιρία, για να κάνουμε το ταξίδι εκείνο, τα δωρεάν εισιτήρια της "SUPERFAST FERRIES", για την Ανκώνα, και "άλλοθι" η δική μου επιθυμία να μεταφέρω το ιπτάμενο βαρκάκι στο Gubbio για τον προληπτικό ετήσιο έλεγχο. Στην Πάτρα μας περίμενε το "Hellenic Spirit" της "ΑΝΕΚ LINES", που συνεργάζεται με την "ATTICA GROUP" στα δρομολόγια της Ιταλίας και της Κρήτης. Γνώριμο πλοίο από προηγούμενα ταξίδια μας. Είναι γεγονός ότι έχει ανέβει πολύ το επίπεδο στην Αδριατική. Μεγάλα, πολυτελή και γρήγορα καράβια κάνουν ένα ταξίδι ρουτίνας να μοιάζει με κρουαζιέρα.

Περισσότερα...

Το Plan B΄ στην Ευρώπη.

Πηγή : https://www.facebook.com/events/859860817467435/

Των Βαρουφάκη, Κωνσταντοπούλου, Μελανσόν, Λαφοντέν και Φασίνα.

Στη δημοσιότητα έδωσαν σήμερα οι Μελανσόν, Φασίνα, Κωνσταντοπούλου και Βαρουφάκης το αναμενόμενο Σχέδιο Β για την Ευρώπη. Το κείμενο-μανιφέστο τους ουσιαστικά προαναγγέλλει... την δημιουργία πολιτικής κίνησης σε ευρωπαϊκό επίπεδο και το κάλεσμα για διεθνή διάσκεψη στις αρχές Νοεμβρίου.

Με το κείμενό τους οι υπογράφοντες αναφέρουν ως Σχέδιο Α τον εκδημοκρατισμό της Ευρώπης αλλά μεγάλο μέρος της ανακοίνωσης αφορά το Σχέδιο Β που θα πρέπει να είναι έτοιμο για να αντιμετωπιστεί η θηριωδία των «εσωτερικών και εξωχώριων ελίτ» το οποίο μπορεί να περιλαμβάνει από εναλλακτικά νομίσματα, παράλληλα συστήματα συναλλαγών (και ανταλλακτικών) μέχρι και την έξοδο από το Ευρώ και την δημιουργία ενός νέου κοινού νομίσματος. Ακολουθεί η πλήρης διακήρυξη:

Περισσότερα...