 Άκουσα τις προάλλες τον σχολιασμό μιας πανελίστριας, σε κάποια πρωϊνή εκπομπή ενός τηλεοπτικού καναλιού, η οποία δικαιολόγησε τα υψηλά ποσοστά θέασης τηλεπαιγνιδιών, όπως το survivor, λέγοντας πως ο κόσμος είναι κουρασμένος από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει, ιδίως λόγω της κοινωνικής αποστασιοποίησης και του εγκλεισμού του εξ αιτίας του κορωναϊού, και έχει ανάγκη να "ξεδίνει" βλέποντας τέτοιου είδους εκπομπές.
Άκουσα τις προάλλες τον σχολιασμό μιας πανελίστριας, σε κάποια πρωϊνή εκπομπή ενός τηλεοπτικού καναλιού, η οποία δικαιολόγησε τα υψηλά ποσοστά θέασης τηλεπαιγνιδιών, όπως το survivor, λέγοντας πως ο κόσμος είναι κουρασμένος από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει, ιδίως λόγω της κοινωνικής αποστασιοποίησης και του εγκλεισμού του εξ αιτίας του κορωναϊού, και έχει ανάγκη να "ξεδίνει" βλέποντας τέτοιου είδους εκπομπές.
Άντε και να δώσω βάση στον ισχυρισμό τής εν λόγω "πανελίστριας" και να δικαιολογήσω το ενδιαφέρον του κοινού γι' αυτά τα τηλεοπτικά παίγνια-σκουπίδια. Πώς να δικαιολογήσω όμως την πρεμούρα των μέσων μαζικής αποχαύνωσης να καλέσουν στο πάνελ πρωϊνών και απογευματινών τηλεσκουπιδιών τον Ντάφυ και τους υπόλοιπους κλόουν του Άγιου Δομίνικου; Πώς να δικαιολογήσω το ξέφρενο πανηγύρι και την παλλαϊκή συμμετοχή στην άφιξη του Ντάφυ στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος; Σε ποιον αξιόλογο άνθρωπο της επιστήμης, των τεχνών, του αθλητισμού ή των γραμμάτων έχει ποτέ επιφυλαχτεί τέτοια μεγαλειώδης υποδοχή κατά την άφιξή του στην Ελλάδα; Τι είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους, και δη τα νεαρής ηλικίας άτομα, να παθαίνουν υστερία στη θέα ενός παίκτη τηλεοπτικού παιγνιδιού με αμφιλεγόμενη προσωπικότητα; Τι είναι αυτό που δίνει αξία στην ίντριγκα, στο φτηνό και στο δήθεν και καταποντίζει ανθρώπους με αξίες και ταλέντο; Τι είναι αυτό που ανεβάζει την επισκεψιμότητα βίντεο του YouTube στα ύψη, όπως π.χ. το "Σε σκέφτομαι όταν χέζω" του Κύπριου 2J, κατά κόσμον Γιώργου Ιωάννου, ενώ την ίδια στιγμή καταποντίζει βίντεο όπως η παρουσίαση του βιβλίου του Κώστα Μαυρόπουλου ή η απαγγελία του "ηρωϊκού ανθρώπου" του Ιωάννη Συκουτρή από τη Μάγδα Κοσσίδα;









