Rib and Sea

Το σωσίβιο, το quick stop και η ζώνη σώζουν ζωές

Νέο πρόγραμμα "SeaSmiles" από την "Attica Group".

Το νέο πρόγραμμα πιστότητας πελατών SeaSmiles της Attica Group.Το νέο Πρόγραμμα Πιστότητας Πελατών "SeaSmiles" εγκαινίασε την 1η Μαρτίου 2011 η "Attica Group". Πρόκειται για ένα ενιαίο πρόγραμμα Πιστότητας Πελατών για τους επιβάτες του Ομίλου Attica που ταξιδεύουν με την "SUPERFAST FERRIES" και την "BLUE STAR FERRIES", στην Αδριατική, τις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα και την Κρήτη. Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί ειδικά για να παρέχει αποκλειστικά προνόμια, μοναδικά δώρα, ειδικές προσφορές και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στα μέλη του, μέσω της κάρτας μέλους "SeaSmiles". Οι επιβάτες μπορούν εύκολα να αποκτήσουν την κάρτα μέλους, συμπληρώνοντας την αίτηση που βρίσκεται στη Reception των πλοίων του Ομίλου, κερδίζοντας αυτόματα 100 πόντους επιβράβευσης εγγραφής νέου μέλους.

Εναλλακτικά, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση on-line στην ιστοσελίδα http://www.seasmiles.com/seasmiles/content/greek/home.aspx και να κερδίσουν 100 extra πόντους επιβράβευσης ηλεκτρονικής εγγραφής. Μετά την εγγραφή τους τα μέλη συγκεντρώνουν πόντους με αναλογία 1€ = 1 πόντος.

Ο Όμιλος Attica δραστηριοποιείται στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας στην Αδριατική θάλασσα και στις Ελληνικές Ακτοπλοϊκές γραμμές (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα και Κρήτη). Διαθέτει το νεότερο στόλο στην Ευρώπη, με  12 επιβατηγά - οχηματαγωγά πλοία, προσφέροντας υπηρεσίες μεταφοράς υψηλού επιπέδου για επιβάτες, φορτηγά και Ι.Χ. οχήματα

Για περισσότερες πληροφορίες:
"Attica Group"
Τηλ: 210 891 9820
Fax: 210 891 9829
e-mail:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.